Laura Dekker (zeilmeisje) & Kerst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Voets - WaarBenJij.nu Laura Dekker (zeilmeisje) & Kerst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Voets - WaarBenJij.nu

Laura Dekker (zeilmeisje) & Kerst

Door: marleenvoets

Blijf op de hoogte en volg Marleen

22 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Hier nog snel even een berichtje voordat iedereen –behalve ik- gaat genieten van zn welverdiende kerst vakantie; ik heb geen vakantie maar kan gewoon kei hard doorwerken pff.. echt balen dat kerst en NYE in het weekend vallen.. maar ach

Laura Dekker
Afgelopen zondag is Laura dekker (het zeilmeisje van 15 jaar wat als jongste de wereld over wil zeilen) aangekomen bij onze yacht club!! Ze lag op zaterdag al voor de kust bij Simpsonbay, maar is pas op zondag middag 5.30pm door de brug gekomen, omdat dat een van de rustigste uren is en dan niemand aan het werk is etc. Ik was het glad vergeten dat ze zou komen (de tijd stond op vrijdag ook nog niet vast) Maar van de foto’s die ik heb gezien was het echt ontzettend druk! Allemaal film ploegen, dinghies van de yacht club vaarden achter haar aan en alle mega yachts verwelkomde har door middel van hard te toeteren.
Op maandag ochtend heb ik Laura Dekker zelf nog ontmoet, omdat ze bij ons binnen was op de yacht club. Vandaag of gisteren is ze weer verder gegaan naar een andere marina; wel ergens op sint maarten.

Nou dit was het hoogte puntje van de week haha ;)

Verder is het gewoon hard werken. Met en beetje geluk ben ik vrijdag wel eerder vrij vanwege kerst, maar dat ligt er aan hoe ver we morgen komen.

Kerst
Mijn plannen voor kerst zijn tjaa.. vrijdag als ik vrij ben lekker naar het strand, ‘savonds eten met mn huisgenoten en op stap.
Zaterdagochtend uitgebeid ontbijten met mn huisgenoten en de rest van de dag lekker heel de dag op het strand door brengen! Wat we ‘savonds gaan doen staat nog niet vast, misschien bbq’en en waarschijnlijk weer op stap.
En op zondag gaan we natuurlijk weer lekker op het strand liggen, savonds eten met een aantal stagiaires bij ons thuis en savonds moet Milou werken bij club 1 eleven en dan gaan Liselotte en ik er heen om te stappen. Hopelijk gaan er ook nog andere studenten mee.

Nu bedenk ik me nog een hoogte puntje, de eerste 1,5 maand heb ik mijn eigen auto gehad, helaas toen Michele kwam moest ik die met haar delen en sinds een week ofzo woont ze nu ergens anders en heb ik helemaal geen auto meer. Daarom hebben Milou en ik besloten om samen een auto te huren dus sinds vandaag hebben we er een!!

Ohja, afgelopen weekend ben ik lekker wezen shoppen in mn eentje! Heb 3 superrrr mooie jurken gekocht en op woensdag met kingdom day natuurlijk ook al 1. Dus voor kerst heb ik mooi 2 jurkjes, voor NYE ook 1 en dan nog eentje voor de Govenorsparty die ik heb in januari of februari.. Of te wel.. je raad het al; ik kom er nog 1 te kort voor kerst haha (a) want ik kan natuurlijk niet 2x in dezelfde jurk verschijnen. ;)
Vandaag trouwens nog nieuwe havaianas gekocht, dat zijn echt mega fijne slippers! Wil ze al sinds ik hier ben hebben, maar ik vind natuurlijk alleen de duurste mooi, maar vandaag had ik mijn charmes maar eens in de strijd gegooid en toen kreeg ik een flinke korting hihi.. –nee hoor grapje, ze waren gewoon in de sale:P-

Nou ik ga er maar weer een eind aan breien want veel nuttigs kwam er nu niet uit.

Iedereen hele fijne feestdagen gewenst – ik zal aan jullie denken als ik op het strand lig – en natuurlijk een gelukkig nieuw jaar!

Veel liefs, Marleen


  • 23 December 2010 - 03:06

    Lilian:

    Haaay vrouwke!
    Weer een super leuk verhaaltje! Wat ben ik toch jaloers op jouw luxe leventje! :D
    En super leuk dat Miloutje er nu ook is! Doe ze maar de groetjes ;)
    & super dat je weer een auto hebt!
    Enjoy the holidays!
    Lieefs Lil

  • 23 December 2010 - 16:48

    Heleen:

    Fijne feestdagen!

  • 24 December 2010 - 10:27

    Nanja Wierda:

    Haha, zo te horen weer een mooi weekje achter de rug;) Beetje matig dat je geen vrij hebt met de kerst, maar ja het feit dat je in het weekend aan het strand kan liggen maakt een hoop goed!:D
    Wel cool dat je die Laura Dekker nog hebt ontmoet, zoveel geblerrr rondom haar geweest en nu komt ze vrolijk even aanzeilen daar in St. Maarten:P
    Nou gister weer een sneeuwstorm in Breda...tjonge jonge ga ik toch bijna op mn bek:P Heb je wel gemist bij Feecie op school en afterparty @Miller:D goed begin van de vakantie.
    Kus uit Breda
    (p.s. laat even weten als de kaart arriveerd:P)

  • 24 December 2010 - 18:32

    Jenny:

    Marleeeen :) ik ben wel jaloers op al je strand activiteiten hoor! Dat is hier wel anders ;).
    In ieder geval een fijne zonnige kerst en natuurlijk een fijn nieuwjaar :)!
    Op het moment ben ik in NL om kerst en nieuwjaar te vieren, maar daarna ga ik weer teug naar de -22 in Zweden.
    Veel plezier nog, en zet hem op met werken meid ;)
    Groetjessss

  • 24 December 2010 - 19:01

    Lisan:

    laura dekker? wie is dat? gehe grapje, wel stoer hoor. Ahha en fijn dat je nu een auto gaat huren, ben je van al dat gezeur af haha. vanavond moet ik oppassen.. oeff en morgen dan met familie surprise ding doen. voor de rest weet ik het nog niet (A). Tot skype's! xxxxxxxxxxx

  • 25 December 2010 - 10:00

    Astrid:

    Marleen,

    Hele fijne kerstdagen toegewenst.

    Astrid, Joyce&Jeroen, Jordy

  • 25 December 2010 - 14:23

    Dorien:

    Hoi Marleen,
    Hele fijne kerstdagen gewenst. Zo te lezen gaat dit wel lukken! Ik zie de eerste familieleden hier al arriveren. Nou Marleen we spreken gewoon af dat jij gewoon een keer bij ons komt Chinezen als je terug bent!! Kunnen wij meteen al je verhalen horen. Hoewel we natuurlijk wel erg op de hoogte zijn door je verhalen op de site!!! Wij eten vandaag dus gewoon Chinees. De stelling is, gezellig om bij elkaar te zijn. Koken/eten is bijzaak. Heel fijne dagen
    Groetjes van Van der Heijdentjes!

  • 28 December 2010 - 16:21

    Mam:

    zelfs op een eiland waar "eigenlijk" niet zoveel te koop is, lukt het jou om een vermogen uit te geven aan toch wel heel mooie kleding! veel plzier ermee en niet laten wassen daar!
    XXX

  • 31 December 2010 - 12:55

    Maria:

    hoi Marleen, Hier nog een uurtje of 10 te gaan tot het nieuwe jaar. Leuk dat je er toch even bij was met de kerst. Hele fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2011. Maak er een tegek jaar van.
    Groetjes Maria

  • 31 December 2010 - 14:03

    Astrid:

    Hoi Marleen,

    Een hele fije jaar wisseling en de allerbeste wensen voor 2011

    Groetjes Astrid, Joyce Jeroen en Jordy

  • 03 Januari 2011 - 23:13

    Henriette:

    Hoi Marleen gelukkig nieuwjaar ik heb je foto's bekeken geweldig al die mooie boten. Veel plezier en geniet.
    Gr. Henriëtte en de rest van Fam. Krol

  • 04 Januari 2011 - 12:25

    Fam .ketelaars:

    Hoi Marleen

    Allereerst de beste wensen voor 2011.
    Weer erg leuk om je verhaal te lezen.
    het is toch wel echt genieten daar, lekker op het strand in het zonnetje en natuurlijk toch ook wel een beetje werken.
    Het was erg leuk je ook weer een keer via skyp je te kunnen zien met oudejaarsavond.
    Geniet er nog maar heerlijk van.
    Groetjes van ons allen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 28 Maart 2010
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 75432

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 30 April 2015

HAL contract 2

16 Februari 2014 - 18 Augustus 2014

Marleen goes Cruising

01 Mei 2012 - 31 December 2012

Afstuderen in Belgie!

15 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Monastir, Tunesië 2012

21 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Valenciaa

31 Augustus 2010 - 08 April 2011

Marleen goes Caribbean for 7 months!!

01 April 2011 - 05 April 2011

Vakantie op Puerto Rico

31 Mei 2010 - 10 Juni 2010

Field trip: Edinburgh

03 Juni 2009 - 12 Juni 2009

field trip

30 November 2007 - 30 November 2007

Stedentrip naar Praag

30 November 2006 - 30 November 2006

Wintersport met school

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: