29days left.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Voets - WaarBenJij.nu 29days left.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Voets - WaarBenJij.nu

29days left..

Door: marleenvoets

Blijf op de hoogte en volg Marleen

01 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

.. until the 31st St. Maarten Heineken Regatta!


Vooruit dan, hier snel nog even een update over de afgelopen weken.

Wil ik vol goeie moed aan een nieuw verhaaltje beginnen, weet ik echt niet wat ik moet vertellen.. van heel veel mensen krijg ik te horen of dat ik ook nog wat anders doe dan alleen maar feesten gezien de feest en strand foto’s die online staan.
Nou bij deze mijn antwoord: JA!!
Als ik foto’s van mijn werk online zou zetten zou iedereen namelijk al snel afhaken ;) Er is toch niets aan om mij achter een computer te zien, of mij in de rij te zien staan bij een bank als ik weer eens wat deposits moet gaan doen of mijn salaris moet gaan cashen?
Nee, ik laat natuurlijk veel liever de leuke dingen zien, zon, zee, strand… stappen, mega yachts, uit eten etc. Dit is dan ook wat ik weer de afgelopen weken heb gedaan, want na een hele week (lees 6dagen) werken ben ik natuurlijk wel toe aan wat ontspanning! In de afgelopen weken ben ik daarom 2 keer naar Pic Paradis geweest, dat is de hoogste berg op het eiland en ook nog een keertje naar de Butterfly Farm wat ook erg leuk en interessant was! Daar hadden we namelijk een guided tour gekregen en dus zo naast de vlinders ook de eitjes en cocons gezien die ik anders natuurlijk over het hoofd had gezien.
Afgelopen zondag helaas mijn huisgenootje Liselotte moeten uitzwaaien, haar stage zat er weer op! Ik vind het echt heel erg jammer dat ze weg is, maar er is een tijd van komen en gaan. Haar lege plek in huis is ondertussen alweer op gevuld door Bram, een NL boy (goh) die sinds kort op het eiland werkt in een restaurant. In de afgelopen weken is ook Saskia bij ons ingetrokken, haar stage zit er al op, maar wil hier nog tot eind maart een beetje gaan werken, maar tot zo ver is ze alleen nog maar vakantie aan het houden haha. Naast Liselotte zijn bijna alle andere stagiaires ook al vertrokken, as vrijdag gaan volgens mij de laatste, maar de nieuwe stagiaires zijn al in aantocht!

Maar goed, veel tijd heb ik niet om de nieuwe stagiaires te ontmoeten, vanaf deze week gaan we namelijk vort 7 dagen in de week werken t/m de St. Maarten Heineken Regatta, door de weeks beginnen we om 8.30(dat zal binnenkort vervroegd worden) en pas na 18.00/1900 ben ik weer klaar.
Het duurt namelijk nog maar 29 dagen voordat het zo ver is!! Ik heb er echt ontzettend veel zin in, maar er moet nog veel, heel veel geregeld worden.
Naast de regatta heb ik op 19februari ook nog de prijs uitreiking van de Kids Art Competition die ik heb moeten organiseren.

Kids Art Competition
Dit is een competition om de kinderen tussen 4 en 14 jaar van het eiland meer te betrekken bij het zeilen en St. Maarten. Er zijn 4 leeftijdscategorieën en voor iedere category heb ik nieuwe opdrachten moeten bedenken. Natuurlijk horen er bij een prijsuitreiking ook prijzen dus ben ik op zoek gegaan naar sponsoren. Toen dit eenmaal geregeld was heb ik een pakket samen gesteld voor de leraren en heb die laten drukken en vervolgens naar alle scholen gebracht op het NL deel van het eiland. Ondertussen heb ik ook nog advertenties in de krant moeten plaatsen en ben ik nog de laatste afspraken aan het maken met de jury, want alle art works moeten eerlijk beoordeeld worden en dan kan op zaterdag 19 februari de prijsuitreiking plaats vinden.
Dit moet dus allemaal nog even snel gebeuren voor de Heineken regatta.

Verder proberen we iedere maand ook een speciale newsletter uit te zenden via de mail, dus mochten jullie geïnteresseerd zijn, stuur mij even een mailtje/ of zet je email in een reactie bij dit verslag zodat ik je email heb en hem kan doorsturen.

Ondertussen is het alweer februari, dat wil zeggen dat ik weer een cadeautje van fam. Bruekers heb mogen openen; een heerlijke douche gel zat er in, bedankt!
Ook zit ik nu alweer in mijn 22ste stage week, de tijd vliegt echt voorbij! 2 weken geleden heb ik mijn 2de beoordeling gehad en dat was over het algemeen wel prima. De laatste weken ga ik nog even knallen zodat dat een uitstekend gaat worden haha ;)

Ik acht de kans klein dat ik voor de regatta nog een nieuw verhaaltje zal posten, maar ik doe mijn best! Blijf vooral reageren op mijn verhalen want dat vind ik nog steeds erg leuk en dat motiveert me natuurlijk ook wat meer om weer iets te schrijven.

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar alle verhalen, roddels, avonturen etc van jullie dus please share!

Liefs vanuit het nog altijd zonnige en warme St. Maarten
xx



  • 02 Februari 2011 - 03:06

    Lilian:

    Haa Marleentje!

    haha vooruit je hebt me eindelijk overtuigd dat je ook nog wat anders doet dan feesten en lekker op het strand liggen :P.
    klinkt erg druk zoals je het gaat krijgen maar als het eind resultaat maar leuk is anders wordt de motivatie ook een probleempje! ;)
    Heel veel succes met de lange dagen en ik ben benieuwd als het er dadelijk opzit! :D
    Tot het volgende verhaaltje!

    Liefs Lil

  • 02 Februari 2011 - 07:30

    Daphne Groeneveld:

    Hahaha leuk verhaaltje Marleen! Ik zal ook maar eens een reactie plaatsen, want lees wel braaf maar heb nog niks van we laten horen :$. Je opdracht klinkt erg leuk om zo'n zeil regatta te organiseren en dat met die kids art enz ook :) als ik je zo hoor vliegt de tijd voorbij zeker als je gezellig met Lou overal kan stappen haha ;-). nou veel plezier nog! X uit Singapore

  • 02 Februari 2011 - 10:10

    Lisan:

    nounou, zolang werken? ik vind het al erg dat ik zo vaak tot 't 8ste uur naar school moet.. want hier verandere de roosters natuurlikj weer supervaak en hoe.. alleen rot roosters.. Maarja heeeel veel succes, en tot skypes! lots of love,

  • 02 Februari 2011 - 10:26

    Nanja Wierda:

    Good luck met werken meis! Dat is echt heeeeel druk zo 7 dagen in de week;)
    Ben benieuwd of de gehele Regatta gaat verlopen zoals gepland :P
    ff knallen dus!
    Keep us posted, ik blijf je volgen!:D
    x

  • 02 Februari 2011 - 14:12

    Lin:

    Druk druk druk maar jij vergeet de lol gelukkig ook niet;) superleuk dat we in het carnavalskrantje staan!
    Xxx

  • 02 Februari 2011 - 15:21

    Irina Van Namen:

    Hee Marleen,
    Ik zat een beetje op waarbenjij.nu bij de verslagen te kijken en toen zag ik dat jij ook in cole bay zit! Ik zit hier samen met een vriendin nog maar een paar dagen. Maar omdat we nog maar met zijn 2en in een huis zitten en nog weinig verstand hebben van het eiland leuk het ons leuk om andere mensen te ontmoeten en of tips te krijgen! Misschien heb je wat tips om ergens te gaan eten/stappen?:D

    Groetjes, Irina & Melanie!

  • 02 Februari 2011 - 17:45

    Mam:

    Hoi Marleen,
    Wat een leuk verslag wee en ja , nu is het aan de bak daar!!! Gelukkig daarna rustiger en jou weekje vakantie erachteraan!!!
    Ik ben trots op jou wat je allemaal hebt gerealiseerd, gepresteerd en alles tot nu. Zeker ook je beoordeling, veel succes met het laatste traject!! Liefs en dikke kus, mam

  • 02 Februari 2011 - 18:37

    Sanne (van De Ven):

    Hey Marleen,
    Leuk om je verhalen te volgen. Veel succes van de laatste voorbereidingen van de Heineken Reggata! Komt echt al snel dichterbij. Hopelijk heb je ook nog tijd om er een beetje van te genieten, maar dat zal vast wel goed komen ;)
    xx

  • 03 Februari 2011 - 14:23

    Jenny Van Der Heijden:

    Nou nou,, dat klinkt idd alsof je het echt wel druk heb ja! Pfoe, wat een lange dagen zeg, wel geluk dat je het nog wel leuk vind om te doen??! Vind het wel knap van je hoor in zo'n tempo en dan alles maar eventjes lekker regelen =)) Veel succes nog meis! Ik blijf je verhalen lezen zoals altijd! Liefsss xx

  • 03 Februari 2011 - 20:21

    Maria:

    Hoi Marleen,

    Het zijn altijd de laatste loodjes die het zwaarst zijn. Spannend dat het nu al zo dicht bij komt. Geniet ervan.
    Groetjes Maria.

  • 06 Februari 2011 - 16:20

    Astrid:

    Hoi Marleen,idd even moeten wachten op jou verslag Maar weer leuk om te lezen. Leuke uitdaging om voor de kids iets te moeten organiseren.Fijn dat je een goede beoordeling hebt gehad.Veel succes met het harde werken.Helaas heb ik niets om te roddelen, gewoon zijn gangetje hier Groetjes Astrid

  • 06 Februari 2011 - 18:24

    Dorien:

    Hoi Marleen, Geprobeerd om je te mailen. Ik kreeg de mail alleen retour..... ??? Maar wel leuk om weer je verslag te lezen. Gelukkig dat het leven van de 'jeugd' niet alleen uit feesten bestaat... Ik begon me al zó oud te voelen. Nou het lijkt me wel leuk om de regatta te organiseren en iets voor de kinderen. De mail ontvangen we dan ook graag. Nou zet 'm op die laatste loodjes. Dat gaat je natuurlijk gewoon lukken. Je bent niet voor niets een 'Voets'! Het spannendste avontuur hier is dat we een 'kar' gaan bouwen voor de optocht te Erp, Boekel en Keldonk of all places. O and by the way, Walter gaat in een film spelen van Joop v.d. Ende....... Ze hadden voor de NL film de bende van Oss een aantal ruiters te paard nodig. Walter is hiervoor gevraagd. De opnames zijn in de buurt van Ravenstein. Nou weet je vast wat je te doen staat als je weer terug bent in ons kikkerlandje. De film komt in september uit.
    Voor de rest gaat het hier zijn gangetje.
    Jij nog heel veel plezier gewenst en werk ze!!!
    Groetjes
    Dorien

  • 24 Februari 2011 - 13:41

    Jenny Van Der Heijden:

    Wanneer komt er weer een nieuwe update??? =)))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 28 Maart 2010
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 75430

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 30 April 2015

HAL contract 2

16 Februari 2014 - 18 Augustus 2014

Marleen goes Cruising

01 Mei 2012 - 31 December 2012

Afstuderen in Belgie!

15 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Monastir, Tunesië 2012

21 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Valenciaa

31 Augustus 2010 - 08 April 2011

Marleen goes Caribbean for 7 months!!

01 April 2011 - 05 April 2011

Vakantie op Puerto Rico

31 Mei 2010 - 10 Juni 2010

Field trip: Edinburgh

03 Juni 2009 - 12 Juni 2009

field trip

30 November 2007 - 30 November 2007

Stedentrip naar Praag

30 November 2006 - 30 November 2006

Wintersport met school

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: