Laatste weekend SXM.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Voets - WaarBenJij.nu Laatste weekend SXM.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Voets - WaarBenJij.nu

Laatste weekend SXM..

Door: marleenvoets

Blijf op de hoogte en volg Marleen

25 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoi trouwe volgelingen,

Leuk dat jullie mij na 7 maanden nog steeds mijn verhalen lezen :)

Jaa, je leest het goed, dit is mijn laaste weekendje op St. Maarten. Nu zullen jullie wel denken hu; je komt toch pas weer op 8 april aan in NL? ! Ja dat klopt, maar voor dat het zo ver is ga ik eerst nog even lekker een paar dagen naar Puerto Rico!

Volgende week is mijn 30ste stage week al weer, dus ook mijn laatste. De tijd is echt ontzettend snel gegaan en al helemaal nadat de regatta voorbij was. De weken na de regatta zijn vooral weken geweest van bij komen, opruimen en evalueren. Komende week krijg ik nog een eindbeoordeling en dan zit het er echt helemaal op. Ohnee wacht, eerst moet ik nog dat ellendige eindverslag schrijven, wat vorige week al had moeten worden ingeleverd; en iene miene mutte doen over mijn minor keuze hehe.. Maargoed, dat komt allemaal vast wel in orde.

Voor vanavond staat er verder niet zo veel op de planning, tja het is de laatste kans voor mij om naar onze vaste stek Tantra (2dollar drinks till 2am) te gaan, maar aangezien ik morgen mijn advanced dive cursus moet af maken, lijkt me dat geen strak idee! Morgen zal ik namelijk naar 30meter moeten duiken en ook nog navigeren dus moet wel een beetje uitgerust zijn en ook niet dronken voordat we de visjes gaan voeren ;) Hopelijk duurt dit alleen de ochtend, zodat ik smiddags lekker op het strand kan gaan liggen en een beetje bij bruinen. Mijn planning was om zondag nog naar Saba te gaan, maar ivm duiken mag dat niet (decompressie ziekte) dus zondag wordt denk ik een dag van zon, zee en strand.

Mijn laatste stage week zal wel een rare week zijn, Michele vertrekt al op dinsdag naar een ander eiland om daar de regatta bij te wonen, en Heather gaat geloof ik op donderdag; dus ik gok dat ik op woensdag mijn eindbeoordeling krijg SPANNEND!

En dan is het op vrijdag zover om naar PUERTO RICO te gaan. Ik vertrek op vrijdag middag met Insel Air die kant op, het is een vlucht die maar 50min. Duurt. Mijn plannen daar zijn SHOPPEN!! Het schijnt dat je daar heel goedkoop en leuk kan winkelen; of course de stad San Juan bekijken, naar het Regenwoud en als er dan nog tijd over is lekker naar het strand.
Op dinsdag middag vertrek ik weer naar SXM, om vervolgens mijn koffers in te pakken, en woensdag nog een dag heerlijk van het strand te kunnen genieten en dan.. donderdag 7 april.. Er is een tijd van komen en van gaan, en mijn tijd om te gaan is dan toch echt aangekomen.. maar daar ga ik nu nog niet aan denken. Ik ga me nu lekker douchen, klaarmaken en wachten tot dat de plannen voor vanavond duidelijk zijn dus ondertussen nog even mijn boek door lezen voor het duiken hihi.. jaa daar zit theorie aan verbonden ;)

Iedereen een fijn weekend gewenst, ik zal aan jullie denken als ik weer lekker op het strand lig, en tot snel!

Liefs, Marleen

Oh voor de duidelijkheid, ik kom wel gewoon op 8 april aan in NL, maar vlieg snachts, ben daar om 8.40am ;)
En mijn dank is groot naar mijn mama die al een afspraak met de kapster voor mij heeft gemaak, en wel op de dag van aankomst, woehoee!

  • 25 Maart 2011 - 23:44

    Susan:

    Nou Marleen geniet er nog maar even van want het laatste weekje zal zo voorbij vliegen! Nog heel veel plezier daar!! Ik zie je vast snel weer hier in Nederland!
    Xx

  • 26 Maart 2011 - 10:05

    Lindie:

    oh ja ben je al die tijd niet meer naar de kapper geweest? zal je wel lang haar hebben :P gezellig dat je er ook weer bent, kunnen we samen gaan acclimatiseren!! Geniet lekker van je laatste weekje en je advanced, dat is echt heel gaaf!

    kus

  • 26 Maart 2011 - 13:37

    Lisan:

    oeeh goedkoop winkelen? ik verwacht dus extra souveniers hihi. Nou heeeel veel plezier deze laatste week, en dan zie ik je over 2 weken alweer, :O ohh my gosh, dat gaat snell... lots of love

  • 26 Maart 2011 - 17:39

    Jenny:

    Marleeen! Wauw, nu is het echt bijna zover, weer naar NL. :) Heb je verhalen altijd gelezen, en zo een beetje mee genoten van alles wat je daar op je tropische stage bestemming heb uitgespookt. Alvast heeeel veel shop plezier in Puerto Rico, hopen dat je koffer nog dicht kan op de weg naar huis ;). Ga je trouwens alleen? Hoop dat je avondje nog leuk was en succes ook met je duik'examen =)). Goeie vlucht(en) en hopelijk tot snel! (misschien wel in londenn ;)) xxxxxx

  • 27 Maart 2011 - 04:38

    Sanne Dijkhof:

    Hey Marleen,

    Wat raar dat jou stage er al weer bijna op zit joh! Geniet nog even van je laatste weekje daar, en ik ben er van overtuigd dat die beoordeling helemaal goed zit :)

    Heel veel plezier in Puerto Rico, en alvast een hele goed vlucht!

    xxx

  • 27 Maart 2011 - 17:16

    Dorien:

    Hoi Marleen,
    Heel veel plezier op Puerto Rico en geniet van de laatste daagjes op St. Maarten.
    En alvast een prettige terugvlucht gewenst..........
    Groetjes
    Dorien

  • 27 Maart 2011 - 17:16

    Mam:

    Ja, lieve schat, zoals altijd is het spreekwoord: "als je haar maar goed zit"!
    De klok tikt nu, net zoals bij van oud op nieuw, de laatste dagen weg!
    En laat ze je maar heel goed verlopen,
    benut je tijd en geniet ervan!
    Liefs, mam

  • 28 Maart 2011 - 09:25

    Tim:

    Haha idd als je haar maar goed zit:P 1 - 0 voor jou Mama!

  • 28 Maart 2011 - 17:40

    Marloes:

    Marleentje komt bijna naar huis!
    Leuk om te lezen dat je het nog steeds goed maakt.
    Voordat we gaan zwemmen in Holland wil ik wel even bijkleuren anders zijn we echt duo penotti. Ben zo Jaloers!
    Maar staat je wel goed.
    Hihi tot snel Marleentje:D!

  • 29 Maart 2011 - 20:41

    Nanja Wierda:

    Lieverd! Jeetje...ik kan er nog steeds niet helemaal bij dat je 'nu' alweer naar huis komt;) Hoop dat je de advanced dive cursus hebt gehaald en nu heerlijk op Puerto Rico aan het vertoeven bent:D Wat heb je het leuk gehad daar in SXM, maar wat zie ik er ook naar uit om je weer te zien in NL/Londen. Goeie reis alvast. Dikke kus

  • 30 Maart 2011 - 10:13

    Fam.ketelaars:

    hoi Marleen

    De laatste loodjes, zeggen ze ooit, maar voor jou geldt dat niet.
    Jij gaat nog even heerlijk vakantie vieren en je hebt groot gelijk. Geniet er maar heerlijk van.
    Nog even je beoordeling af wachten, maar dat zal wel goed komen.
    Tot gauw maar weer.
    Groetjes van ons allen hier.

  • 03 April 2011 - 11:31

    Astrid:

    Marleen nog een paar fijne dagen en geniet nog van de zon. Alvast een hele goede terug reis. En we zien je gauw weer in Heeswijk. Groetjes Astrid

  • 03 April 2011 - 11:34

    Maria:

    hoi Marleen,

    Geweldig dat het allemaal zo goed is verlopen. Ik wens je nog een paar fijne dagen en een goede terugreis. En tot binnenkort. Groetjes Maria

  • 05 April 2011 - 11:44

    Dorien:

    Hee en nu nog de allerlaatste loodjes.... Afscheid nemen van vrienden en een schitterend eiland. Ik wens je alvast een goede terugvlucht.
    Groetjes uit HOLLAND

  • 13 April 2011 - 00:09

    Milou:

    chickieeee ik mis jou!!!!!!!!! boehoehoeeeee:(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 28 Maart 2010
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 75410

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 30 April 2015

HAL contract 2

16 Februari 2014 - 18 Augustus 2014

Marleen goes Cruising

01 Mei 2012 - 31 December 2012

Afstuderen in Belgie!

15 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Monastir, Tunesië 2012

21 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Valenciaa

31 Augustus 2010 - 08 April 2011

Marleen goes Caribbean for 7 months!!

01 April 2011 - 05 April 2011

Vakantie op Puerto Rico

31 Mei 2010 - 10 Juni 2010

Field trip: Edinburgh

03 Juni 2009 - 12 Juni 2009

field trip

30 November 2007 - 30 November 2007

Stedentrip naar Praag

30 November 2006 - 30 November 2006

Wintersport met school

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: