Verjaardag en Halloween - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Voets - WaarBenJij.nu Verjaardag en Halloween - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Voets - WaarBenJij.nu

Verjaardag en Halloween

Door: marleenvoets

Blijf op de hoogte en volg Marleen

01 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Goeie avond!

Eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor alle felicitaties die ik met mijn verjaardag heb gehad!! Echt super leuk dat jullie aan me denken ondanks ik aan de andere kant van de wereld zit!

Hoe is het in het koude NL? Allemaal weer lekker herfstvakantie gehad? Ik heb in ieder geval gewoon moeten werken..

Verjaardag
Maar goed, vorige week ben ik dus alweer 20jaar –shock- geworden! Op maandag avond voor mij, midden nacht NL tijd werd ik al gebeld door papa en mama om me te feliciteren. Dinsdag ochtend moest ik gewoon om 9uur op mijn werk zijn, maar ‘s ochtends eerst de kaart en het cadeautje open gemaakt van fam. Bruekers! Daarna naar het werk en daar aangekomen hadden mijn collega’s mijn bureau versierd haha. Vervolgens mijn pc aan gezet en natuurlijk toch even mijn mail gechecked en daar zaten maarliefst meer dan 80 berichten in van iedereen die digitale felicitaties via mail/hyves/facebook en ecards hebben verzonden; echt super!
Toen eenmaal iedereen er was hadden ze voor me gezongen en heb ik nog een cadeau gekregen. Omdat ik niet wist wat ik moest vragen hebben ze me gewoon geld gegeven, maar dat vond ik wel chill (daar uiteindelijk mijn Halloween costume van gekocht). Om 12 uur SXM tijd eerst even met thuis geskyped, daar waren ze gezellig met zijn alle m’n verjaardag aan het vieren. Vervolgens ben ik lekker met Heather en Michele uit lunchen geweest en daarna naar Philipsburg gereden omdat daar het postkantoor zit. Gelukkig was het pakketje van papa en mama al aangekomen en ook de kaart van tante Astrid! Echt super leuk! Na het werk zijn we naar de buccaneer gegaan om nog gezellig met zijn alle een drankje te doen (dinsdag wordt/is vaste borrelavond) en vervolgens ben ik naar Pineapple Pete gegaan, - restaurant- om gezellig met vrienden wat te eten. Daar hadden hun tegen het personeel gezegd dat ik jarig was en dus kwamen ze na het eten aan met een super grote chocolate taart punt met sterretjes er in; allemaal super hard zingen dus toen had ik mijn 5 min. Of fame voor die dag weer gehad want natuurlijk keek heel het restaurant op haha! :)
Na het eten zijn we gelijk door gegaan om te stappen wat ook weer erg gezellig was! Om 00.00uur werd Mandy 20 jaar dus toen het stokje doorgegeven.

Verjaardag deel 2 op woensdag
Omdat mijn huisgenoten dinsdag niet mee waren geweest met eten en stappen hadden ze voor mij nog iets op woensdag geregeld. Ik wist alleen dat ik om 18.30 klaar moest staan. Ik had al wel een vermoede, en mijn vermoede klopte! We zijn gezellig met zijn 4en naar de bios geweest waar een ladies night was. Om naar de ladies night te mogen moest je van te voren een t-shirt hebben gekocht en dat hadden ze voor mij gedaan. Daar aan gekomen stonden er al ontzettend veel mensen. Het was helemaal uitverkocht, of te wel zo'n 400 vrouwen aanwezig! En de meest, zo'n 98% waren allemaal locals, dus voelde me best wel een buitenlander daar binnen. We kregen eerst allemaal gratis drankjes en eten en vervolgens begon rond half 9 de film; secretariat. Na de film kregen we ook nog allemaal goeedies mee naar huis en het was een zeer geslaagde avond (die ook voornamelijk in het teken stond van pink ribbon)! Thanks ladies!!

Birthday Beach Party
Samen met Mandy, Pepijn en Arjen hebben we afgelopen vrijdag ook nog een Birthday Beach Party gegeven op het strand in Philipsburg want wij waren nl allemaal ongeveer tegelijk jarig. Het feest was echt heel erg leuk! Op donderdag bier van mn werk mee gekregen en daarna in kopen wezen doen. Vrijdag al rond een uur of 8 naar het strand om te zorgen dat alles klaar stond; er moest natuurlijk een kampvuur komen, de koelboxen op het strand en natuurlijk (40liter :P ) rumpunch gemaakt worden. Echt heel veel mensen waren gekomen en uiteindelijk was ik om half 5 weer thuis!

Halloween
Zaterdag ochtend eerst uitgeslapen, want was wel een vermoeiende avond en ’s middags nog even naar Philipsburg geweest met een aantal mensen om pumps te kopen bij mijn halloween outfit die ik op woensdag middag had gekocht tijdens mijn lunch pauze en voor andere omdat die nog een kostuum moesten hebben.
Zaterdag avond was het dan eindelijk zo ver!! Halloween! Om 19.00ur moesten we al bij de Bliss verzamelen omdat we daar met iedereen die zich had op gegeven met een partybus mee gingen. We zijn eerst naar de buccaneer gegaan om te eten, vervolgens naar 1eleven, soggy dollar bar en natuurlijk weer geeindigd in Bliss! Wat een top avond; iedereen was verkleed en had het goed naar zijn zin. Voor foto’s zie hyves/facebook en mn google webaccount.

Zondag
Zondag was natuurlijk weer een relax dagje, smiddags lekker op het strand gelegen en savonds, voor de eerste keer sinds ik hier ben, lag ik al voor 21.00uur op bed..

Maandag
Vandaag begon natuurlijk weer een gewone werkweek, vanmiddag een vergadering gehad om te bespreken wat we allemaal moeten doen voor deze week. Nou ik kan je vertellen dat die vergadering bijna 2uur heeft geduurd, kun je na gaan hoe lang mijn to do list is ;) Het wordt langzaam maar zeker steeds drukker en dat is wel fijn! Ik heb het ook steeds meer naar mijn zin en leer heel veel. Verder heb ik aan mijn stage begeleider eigenlijk helemaal niets, ik moet 1x in de 3 weken een verslag in leveren en ik krijg niet eens te horen of hij het heeft ontvangen, terwijl ik wel om bevestiging vraag; laat staan dat ik feedback krijg..

Op de planning voor deze week staat buiten werken niet zo heel veel denk ik, morgen en overmorgen sowieso op stap en natuurlijk vrijdag en zaterdag! Zondag vliegt Mandy helaas weer naar huis wegens lichamelijke omstandigheden. Ze (dokters hier) denken dat ze epilepsie heeft, maar hier op het eiland zit geen neuroloog dus moet ze terug naar NL dat vind ik wel heel erg jammer want kan het erg goed met haar vinden. Hopelijk komt ze nog terug, maar dat is nu nog onzeker.

Verder heeft vandaag Milou, een heeeeeeeel goed vriendinnetje van me uit Breda een solicitatie gesprek gehad bij 1eleven; die nachtclub waar mijn vorige huisgenootje hier ook heeft stage gelopen. Heb nog niet gehoord of ze is aangenomen/stage aan neemt, maar dat zou natuurlijk wel superrrrrr vet zijn als ze hier heen komt!!

Ohja bij jullie is natuurlijk de klok een uur verzet en dat wil zeggen dat er nu 1 uur minder tijdsverschil is met St. Maarten; 5uur ipv 6 uur wat het natuurlijk makkelijker maakt om te skypen/bellen etc.

Dit zo ver weer een update van mij, leuk dat mijn berichten nog steeds worden gelezen en als jullie leuke verhalen hebben ben ik daar natuurlijk ook beniewd naar!

Groetjes vanuit het LAND St. Maarten
Marleen

Ps. Huub, nog gefeliciteerd met je 16de verjaardag!
Pss; Twan, wat een ontzettend mooi pak heb je gekocht!! Mijn huisgenootjes zijn al verliefd op je; want heb het natuurlijk ook aan hun laten zien hihi


  • 02 November 2010 - 08:57

    L Smits:

    Fijn zon stage begeleider....

    idd vet als milou ook komt, dan is het helemaal aan daar!

  • 02 November 2010 - 09:17

    Heleen:

    Heey!! Het klinkt echt allemaal heel fantastisch. Ik kom in februari jouw kant op, niet helemaal maar wel in buurt.

  • 02 November 2010 - 13:05

    Nanja:

    wajoeeee vet cool al Loutje wordt aangenomen:D wist ik totaal nie, maar ik ga bij deze voor haar duimen!:D

  • 02 November 2010 - 13:47

    Mam:

    Sjonge jonge, wat een leven en wij maar regen en kou!!!!
    Zo wil ik m'n verjaardag ook nog wel een keer vieren! En wat leuk, het Halliween feest, ook mooi om mee te maken maar als er een reden is om iets te vieren.......
    Tot gauw, liefs en groetjes, mam

  • 02 November 2010 - 13:48

    Milou:

    Scheet ik mis jou!!! En ik ga vet hard me best doen met dat gesprek hoor! Ik kom eraan!;) hihi
    Zo te lezen heb je het goed naar je zin:) Aso hoor! 4keer in de week op stap! Dat moet ik eens proberen hier thuis! hahah spreek je snel^^

    xoxo

  • 07 November 2010 - 13:38

    Dorien:

    Zo te lezen heb je je verjaardag goed gevierd. Vandaag is het een regenachtige dag. Nina is knutselen. Ja, al druk bezig met knutselwerkjes voor Sinterklaas. Die komt dan ook al volgende week aan in NL. Voor de rest gaat het hier zijn gangetje.
    Heel veel groetjes
    Dorien

  • 12 November 2010 - 20:23

    Jenny:

    Marleentje!! (H)

    Het heeft even geduurd, maar ik heb eindelijk je verhaal uit kunnen lezen! Super, het klinkt bijna alsof je op vakantie bent met al die stap avonturen! Toch wel fijn dat je ook nog wat leert ;)
    Ik zou je stagebegeleider maar even een flinke schop onder zijn kont geven, want zo ga je niet om met professionals zoals De Marleen Voets :D.

    Enjoy girl!

    Groetjes uit zweden met -10 en een sneeuwpop.... -Big big difference!-

    Kussiee Xxxxxxx

  • 14 November 2010 - 15:00

    Astrid:

    Hoi Marleen,zo te zien op de foto's je verjaardag goed gevierd. Het is hier nu niet zo koud alleen ontzettend nat. Kon je maar wat zon naar ons toe sturen. Vanavond gaan we sara zetten bij Maria.Verder gaat het hier zijn gangetje. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 28 Maart 2010
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 75439

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 30 April 2015

HAL contract 2

16 Februari 2014 - 18 Augustus 2014

Marleen goes Cruising

01 Mei 2012 - 31 December 2012

Afstuderen in Belgie!

15 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Monastir, Tunesië 2012

21 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Valenciaa

31 Augustus 2010 - 08 April 2011

Marleen goes Caribbean for 7 months!!

01 April 2011 - 05 April 2011

Vakantie op Puerto Rico

31 Mei 2010 - 10 Juni 2010

Field trip: Edinburgh

03 Juni 2009 - 12 Juni 2009

field trip

30 November 2007 - 30 November 2007

Stedentrip naar Praag

30 November 2006 - 30 November 2006

Wintersport met school

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: