Geluks momentjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Voets - WaarBenJij.nu Geluks momentjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Voets - WaarBenJij.nu

Geluks momentjes

Door: marleenvoets

Blijf op de hoogte en volg Marleen

22 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Goede middag!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen, dus vond het wel weer tijd worden.
Ik hoop dat het met jullie in (het koude hihi) NL net zo goed gaat als met mij in St. Maarten!
Ik besef zeker wel dat ik heel veel geluk heb dat ik hier ben op dit mooie eiland! Natuurlijk heb ik ook wel eens een rot dag, wanneer het op het werk allemaal niet zo wil vlotten, waarna ik ook nog in de file moet staan en nog eens ’s avonds dure boodschappen moet doen en dan koken..
..Maar dan lig ik in het weekend weer lekker op het strand, met een super helder blauwe zee, de zon lekker brandend en een heerlijke cocktail en dan denk wat is het leven toch goed! Wat heb ik een geluk dat ik hier mag zitten! Een grote glimlach verschijnt er dan en dan denk ik; was er maar iemand van thuis waarmee ik dit kon delen; want mijn verhaaltjes vertellen natuurlijk wel wat ik doe, mijn foto’s geven wat beeld materiaal; maar heti is echt zoveel beter als je er zelf bent!

Maar goed, ik heb hier veel leuke mensen om me heen; afgelopen dinsdag is Michele hier aankomen, zij was de intern van 2 jaar geleden en is nu aangenomen als assistent voor onbepaalde tijd, met als vooruit zicht waarschijnlijk director te worden! Voorlopig woont ze bij ons in huis, tot dat ze haar eigen appartementje heeft gevonden. Ook houdt het in dat ik ‘mijn’ auto nu met haar moet delen, maar daar maken we natuurlijk goede afspraken voor.

Mijn afgelopen week bestond voornamelijk uit werken, feesten, strand en duiken! Heb besloten om door te gaan voor mijn dive master! En mag zondag weer lekker het water in daar voor.

Verder ben ik met Mandy en Pepijn bezig met iets te regelen voor onze verjaardagen; Pepijn is zondag jarig, ik natuurlijk dinsdag en Mandy wordt woensdag 20!! Party Time dus!! Een party op een boot, of een beach party zijn onder andere opties!

Natuurlijk komt ook halloween er aan; dat is hier een groot feest; dus van de week maar even een costume zoeken als ik daar tijd voor heb.
Van het weekend gaat hem dat niet worden; want moet op zaterdag heel de dag bij een regatta conferentie zijn, eigenlijk zondag ook; maar dan ga ik smiddags duiken en hoefde ik niet mee :).

Verder zijn we (Heather, Michele en ik) vandaag geinterviewd voor een magazine hier, dus in December staan wij daar in, inclusief foto haha XD

Maar nu moet ik toch weer aan het werk, vanmiddag nog een vergadering, vanavond lekker uit eten en of ik op stap ga.. don’t know yet! Het is misschien verstandiger om thuis te blijven aangezien we morgen vroeg al om 8uur bij de conferentie moeten zijn, maar waarschijnlijk ben ik toch nog wel even in de tantra te vinden, net zo als gewoonlijk :)

Bedankt voor al jullie reacties!

Vergeet ook niet de foto’s te bekijken op:
http://marleenvoets.hyves.nl/ of
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1597676555 of
http://picasaweb.google.com/107822579919834506356/SintMaarten#

Veel zonnige groetjes

Marleen

  • 24 Oktober 2010 - 10:19

    Smitske:

    Die laatste zin maakt t af,

    'Net zoals gewoonlijk'

  • 24 Oktober 2010 - 20:04

    Nanja:

    Geniet maar lekker bofkont! Dit zijn van die once in a lifetime ervaringen:D Knuffel uit Breda, miss you

  • 25 Oktober 2010 - 16:57

    Astrid:

    Hoi Marleen, alvast voor morgen. VAN HARTE GEFELICITEERD Een hele fijne verjaardag. Jammer dat wij niet op de party kunnen komen,veel plezier. Groetjes Astrid,Joyce en Jordy

  • 25 Oktober 2010 - 17:11

    Jaco&yvonne:

    Lieve Marleen,

    Hééééél hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Tja een zonnige dag hoeven we je natuurlijk niet te wensen maar wel een heel gezellige dag. Als we je verslagen zo lezen heb je genoeg leuke mensen om je heen om het te vieren!! Veel plezier!!

  • 26 Oktober 2010 - 06:38

    Tim:

    Ola chica,

    Van harte:D

    x

  • 26 Oktober 2010 - 12:38

    Fam.ketelaars:

    Hallo Marleen

    Uit jouw verhalen te lezen, maak je het daar wel erg goed.
    Het is natuurlijk wel erg vreemd om daar jarig te zijn, maar dat zul jij toch ook daar niet zomaar ongemerkt voorbij laten gaan.( feestbeest)
    In ieder geval van hier hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en geniet er nog maar heerlijk van!!!!
    Familie Ketelaars met aanhang

  • 26 Oktober 2010 - 13:49

    Ise:

    proficiat met je verjaardag. ik hoop dat je veel cadeautjes krijgt en veel bezoek.groetjes van ise

  • 26 Oktober 2010 - 13:53

    Dorien:

    Hoi Marleen,
    Dit wordt een verjaardag voor jou om nooit meer te vergeten! Ik wens je dan ook heel veel plezier. Uiteraard ook van harte gefeliciteerd. Geniet ervan en wij drinken er hier wel een borrel op. Have fun.....
    Groetjes
    Walter, Dorien, Nina.
    Ise heeft zelf haar berichtje al geschreven.

  • 26 Oktober 2010 - 14:18

    Fam.Krol:

    Hoi Marleen proficiat met je verjaardag.Zo'n prachtig warm weer heb je waarschijndelijk nog nooit gehad!!!! Geniet en drink er eentje op ons.
    Groetjes Fam. Krol

  • 26 Oktober 2010 - 16:53

    Laura:

    Lieve marleen!

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er nog een leuke dag van, maar dat komt vast wel goed daar!

    xxx Laura

  • 26 Oktober 2010 - 17:31

    Maria & Susan:

    Hee Marleen!

    Hartelijk gefeliciteerd met je 20e verjaardag!!
    Wat gaat de tijd toch snel. Wij hopen dat je een hele leuke dag hebt in het mooie sint maarten.
    We hadden gelezen in het verslag dat je misschien een boottocht of een beachparty zou geven voor je verjaardag. Klinkt super tof!
    Lekker chillen op de boot met een cocktailtje in je hand, heeerlijk!
    Een hele gezellige dag!!

    Groetjes xx Susan en Maria

  • 31 Oktober 2010 - 19:41

    Mam:

    ik was vergeten een berichtje achter te laten, gelukkig hebben we elkaar van de week weer "gezien" en een paar keer gesproken!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 28 Maart 2010
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 75427

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 30 April 2015

HAL contract 2

16 Februari 2014 - 18 Augustus 2014

Marleen goes Cruising

01 Mei 2012 - 31 December 2012

Afstuderen in Belgie!

15 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Monastir, Tunesië 2012

21 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Valenciaa

31 Augustus 2010 - 08 April 2011

Marleen goes Caribbean for 7 months!!

01 April 2011 - 05 April 2011

Vakantie op Puerto Rico

31 Mei 2010 - 10 Juni 2010

Field trip: Edinburgh

03 Juni 2009 - 12 Juni 2009

field trip

30 November 2007 - 30 November 2007

Stedentrip naar Praag

30 November 2006 - 30 November 2006

Wintersport met school

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: