De 'laatste' loodjes - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marleen Voets - WaarBenJij.nu De 'laatste' loodjes - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marleen Voets - WaarBenJij.nu

De 'laatste' loodjes

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

08 Oktober 2012 | België, Antwerpen

Hallo!

Hier toch nog maar even een verhaaltje over hoe het er nu voor staat in België.
Het evenement heeft ondertussen al plaats gevonden en het was een groot succes! Met een deelname van 70 teams was dit bijna een verdubbeling van vorig jaar!! De sfeer was goed, het weer was goed (eigenlijk te goed) en alles is voor de bezoekers en deelnemers goed verlopen! Ondertussen zijn we nog bezig met de laatste evaluaties en komen ook langzaam de voorbereidingen voor volgend jaar op gang..

Voor mij komt nu het belangrijkste gedeelte; het schrijven van mijn scriptie! Ik ben aan het onderzoeken hoe we voor volgend jaar meer teams kunnen aantrekken om zo eventueel het festival uit te breiden naar 2 dagen. De nadruk ligt hierbij op verenigingen, omdat deze nog een beetje achterlopen op de bedrijven.
Om dit te onderzoeken moet ik veel interviews houden om zo de achterliggende gedachten van (potentiële) deelnemers te weten te komen. Op het moment heb ik er al een stuk of 8 gehad, dus ben ongeveer op de helft. Daarnaast moet er natuurlijk ook nog deskresearch worden gedaan enz.
Ik wil mijn scriptie grotendeels klaar hebben in december, want ik krijg maar tm december stage vergoeding.. daarna zal ik dus hard moeten gaan werken om alles te kunnen betalen.
Vandaar dat ik ook heb gesloten om per januari weer in Breda te gaan wonen! Dit is maar tijdelijk, want ik heb een jaarcontract tm augustus 2013 in Antwerpen. Maar van januari tm mei komt er een meisje in mijn kamer en ga ik voor 5 maanden terug naar Breda. Daarna nog 3 maanden naar Antwerpen.

De organisatie wil graag dat ik bij hen blijf, maar er is geen geld voor mij, dit omdat de winst van dit jaar vies is tegen gevallen. We moeten nu dus even een oplossing vinden. Van januari tm mei zal ik sowieso een ander baantje moeten hebben om geld binnen te krijgen, maar misschien dat ik nog wel 1 of 2 dagen in de week voor hen kan werken. Vanaf juni is het natuurlijk al weer een stuk drukker, hebben de teams zich weer ingeschreven en betaald dus ik hoop dat ik dan fulltime aan de slag kan!

Maar goed, mijn prioriteit is nu natuurlijk afstuderen! Ik hoef officieel mijn scriptie pas eind februari in te leveren en dan heb ik eind maart nog een afstudeer gesprek over een essay wat ook nog geschreven moet worden. Al met al ben ik dus nog wel even zoet met school.

Dus nu ga ik nog even knallen, volgende week nog lekker een week op vakantie en dan vliegt de tijd natuurlijk ook zo voorbij!

Salutkes vanuit Antwerpen!

xx

• 09 Oktober 2012 - 21:20

Lindie:

Kijk, toch nog gelukt met je kamer! wat fijn! Succes met de laatste loodjes xxx

• 10 Oktober 2012 - 08:22

Mama:

Hey Marleen, leuk verslag. Met zo'n inzet en enthousiasme gaat het je vast lukken!
    Mooi geregeld met je kamers..
    Liefs mam