Wat vooraf ging.. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Marleen Voets - WaarBenJij.nu Wat vooraf ging.. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Marleen Voets - WaarBenJij.nu

Wat vooraf ging..

Door: marleenvoets

Blijf op de hoogte en volg Marleen

10 Mei 2012 | Nederland, Breda

...Precies 1 maand geleden; op 10 april zag ik een stage vacature voor bij komen via stagemotor.nl. Deze vacature sprak me erg aan omdat er gevraagd werd om iemand die mee wil helpen in de organisatie van Port of Antwerp Dragon Boat Festival 2012. Gelijk heb ik een brief gestuurd; maar dacht hier zal ik vast niets van horen want er zijn waarschijnlijk honderden studenten die deze vacature in hun mailbox krijgen. Maar het tegendeel bleek waar te zijn. De volgende dag werd ik al gelijk gebeld of ik op gesprek wilde komen voor een eerste kennismaking. En voila, vrijdag de 13de, gelijk na mijn examen ben ik naar Antwerpen gegaan. Het gesprek verliep erg goed en ik dacht al bij mezelf 'ik zie geen enkele reden waarom ze mij niet zouden aannemen gezien mijn ervaring op Sint Maarten'.
Wel zat ik met een dubbel gevoel, want de reden dat ik nog niet aan het afstuderen ben begonnen was omdat ik studie vertraging heb omdat ik te veel studie punten mis(te).. en op die vrijdag was ik nog in afwachting van de resultaten van de examens die ik in de 2 weken daarvoor had gemaakt. Enfin. Ik dacht, komt allemaal wel goed.. wie niet waagt die niet wint.
En wat bleek; de week er op, beiden examens gehaald met een 8 EN aangenomen voor de afstudeer stage! Een vereiste was wel dat ik min of meer per direct zou beginnen, dus op mijn 2de gesprek in Antwerpen, op 26 april gelijk aan de slag gegaan en ondertussen heb ik er al weer 2 weken op zitten.

Het is een geluk bij een ongeluk dat ik studie vertraging heb, want normaal gezien houd een afstudeerstage in dat je 5 maanden een onderzoek gaat doen voor een bedrijf.
Het geen wat ik ga doen in Antwerpen is deels stage lopen en het andere gedeelte het onderzoek doen, wat dus inhoud dat ik langer dan 5 maanden bezig ben. Maar dit kan allemaal aangezien de eerst volgende afstudeermogelijkheid pas in april 2013 is ;)
Wat mijn onderzoek precies gaat inhouden weet ik nog niet, op dit moment ben ik namelijk bezig met het schrijven van mijn onderzoeksvoorstel.

Ik heb er in ieder geval hartstikke veel zin in, nu begint het een beetje op zn plaats te vallen wat ze me de afgelopen 4 jaar hebben proberen te leren op de NHTV haha..

Graag nodig ik hierbij jullie ook allemaal vast uit om aanwezig te zijn bij het Draken Boot Festival in Antwerpen dat plaats vindt op 8 September..
voor meer informatie:
www.antwerpdragons.com

met vriendelijke drakenbootgroet,

Marleen

  • 10 Mei 2012 - 17:08

    Lindie:

    Marleen!
    Fijn dat alles toch goedgekomen is. Nu dan eindelijk afstuderen en de laatste loodjes, gelukkig valt alles op zijn plek nu. Of ik er de 8e september bij kan zijn dat hoor je nog en ik zie je snel weer. Heel veel succes alvast! Nu je toch zo goed bezig bent moet die 8 voor afstuderen ook lukken toch ;-)
    xxx

  • 10 Mei 2012 - 17:19

    L Smits:

    ;-)

  • 10 Mei 2012 - 19:09

    Nanja:

    :D je bent een topper Marleen! Veel succes en ik kom je wel lekker vervelen in Antwerpen :P

  • 11 Mei 2012 - 12:27

    Mama:

    Super, Marleen! We gaan je vrijdag mee overhuizen naar Antwerpen!
    Je gaat een mooie tijd tegemoed.
    Liefs, mam

  • 22 Mei 2012 - 13:43

    Dorien:

    Hoi Marleen,
    Je kamer ziet er super uit. Wat lekker Antwerpen! En dan niet alleen de chocolade uit Belgie. Heel veel succes gewenst met je opdracht en hopelijk zien we je een keer in Antwerpen......
    Groetjes
    Dorien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 28 Maart 2010
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 75429

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 30 April 2015

HAL contract 2

16 Februari 2014 - 18 Augustus 2014

Marleen goes Cruising

01 Mei 2012 - 31 December 2012

Afstuderen in Belgie!

15 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Monastir, Tunesië 2012

21 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Valenciaa

31 Augustus 2010 - 08 April 2011

Marleen goes Caribbean for 7 months!!

01 April 2011 - 05 April 2011

Vakantie op Puerto Rico

31 Mei 2010 - 10 Juni 2010

Field trip: Edinburgh

03 Juni 2009 - 12 Juni 2009

field trip

30 November 2007 - 30 November 2007

Stedentrip naar Praag

30 November 2006 - 30 November 2006

Wintersport met school

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: