Nog maar 2 weken..! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Marleen Voets - WaarBenJij.nu Nog maar 2 weken..! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Marleen Voets - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 weken..!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

25 Augustus 2012 | Nederland, Breda

Hallo iedereen,

Het is al weer een tijd geleden dat ik iets van me heb laten weten over mijn stage in Antwerpen, dus bij deze!
Met nog maar 2 weken te gaan tot het festival begint het al met al steeds meer vorm te krijgen..! In tegenstelling tot Sint Maarten hoef ik nu gelukkig niet 7 dagen in de week te werken; maar gewoon 5 dus dit is wel een meevaller ;)
Helaas werkt school niet altijd mee, maar heb gisteren toch eindelijk een 'GO' gekregen voor mijn onderzoeksvoorstel.. er zit nog wel een grote 'maar' bij, maar goed.. komt goed. Als het allemaal mee zit ben ik in april 2013 klaar met mijn studie (dit omdat wij geen mogelijkheid hebben om in blok B af te studeren) en dan kan ik hoogst waarschijnlijk in Antwerpen blijven werken.

De afgelopen weken/ maanden in Antwerpen waren vooral werken werken werken.. en savonds niet zo veel; toen ik er kwam wonen hadden al mn huisgenoten examens; dus druk met de studie en daarna was het vakantie dus toen was iedereen weg. Gelukkig komen ze nu weer langzaam allemaal terug naar het Antwerpse dus dat is wel gezellig; hopelijk gaan we binnenkort eens met zn alle stappen.

Verder ben ik sinds een week of 3/4 aan het trainen bij de waterpolo vereniging van Antwerpen, nu trainen ze/we 3x in de week in het buitenbad. Ik kan helaas maar 2 trainingen volgen in de week, want heb standaard iedere dinsdag vergadering.. Van te voren vertelde ze me dat ik er niet zo veel van moet voorstellen 'dat ze niet zo goed zijn' maar daar heb ik me lelijk op verkeken! Ze zijn ontzettend snel; maar goed, wat wil je als je 3x in de week traint en heel de zomer vakantie hebt door getraind en ik sinds april niets meer heb uitgevoerd haha. Voor nu is het vooral zwemmen zwemmen zwemmen; de conditie opbouwen, maar ik hoop dat we de komende trainingen ook wat meer balbeheersing gaan doen.
Het is wel fijn om weer te waterpoloen, want hele dagen op kantoor zitten word ik ook maar lui van! Ik merk wel dat de Belgen wat minder toegankelijk zijn dan de Nederlanders dus echte vriendschappen zijn nog niet gesloten.

Maar zoals ik al zei; nog maar 2 weken tot het festival! Als het goed is weten de meeste van jullie het al; maar ik heb ook een boot en bij deze wil ik iedereen van harte uitnodigen om mee te peddelen! Iedere boot vaart sowieso 3 races, en de snelste varen er 5. Per race zit je ongeveer 15 minuten in de boot, 10 minuten om naar de start lijn te varen en en vervolgens nog 250 meter vol gas peddelen naar de finish, dit duurt ongeveer 2 minuten.
rond 09.45 zal de opening zijn van het festival; om 10.00uur eerste race, en de gehele dag zal er animatie zijn voor de kinderen, maar ook optredens, eten & drinken! Voor allen die mijn laten weten dat ze komen en mee doen kan ik een speciale VIP parking regelen en eventueel een VIP ticket, daarmee mag je tussen 13.00uur-14.00uur gratis drinken in de VIP tent ;)
De finales zullen rond 17.00uur gevaren worden; de prijsuitreiking zal rond 17.30 van start gaan en aansluitend zullen we nog wat optredens hebben.
Ohja, de toegang is gratis!

Als jullie graag willen komen, mee willen peddelen of gewoon nog wat meer vragen hebben; aarzel dan niet!

Ik zou het in ieder geval ontzettend leuk vinden als jullie komen zodat jullie kunnen zien waarvoor ik me de afgelopen maanden heb in gezet, en daarnaast is het natuurlijk ook een leuke dag uit! Het is vlak bij het centrum van Antwerpen, dus dat kan ook nog eventueel gecombineerd worden.

Een fijn weekend allemaal; en hopelijk tot de 8ste!
Lokatie: Kattendijkdok Antwerpen.

Oh, het is trouwens het gemakkelijkst om via Breda te rijden dan via Eindhoven; het is een betere weg + je bent direct aan de goede kant van de stad.

Groetjes,

Marleen

  • 27 Augustus 2012 - 20:21

    Mama:

    Lieve Marleen, we hebben er zin in om te komen en zijn heel benieuwd wat je hebt georganiseerd en voor ons in petto hebt! Veel succes de laatste weken en super dat je nu eindelijk aan je afstudeer project mag en kunt beginnen!
    Ik ben trots op jou! Liefs, mam

  • 27 Augustus 2012 - 20:21

    Mama:

    Lieve Marleen, we hebben er zin in om te komen en zijn heel benieuwd wat je hebt georganiseerd en voor ons in petto hebt! Veel succes de laatste weken en super dat je nu eindelijk aan je afstudeer project mag en kunt beginnen!
    Ik ben trots op jou! Liefs, mam

  • 27 Augustus 2012 - 20:21

    Mama:

    Lieve Marleen, we hebben er zin in om te komen en zijn heel benieuwd wat je hebt georganiseerd en voor ons in petto hebt! Veel succes de laatste weken en super dat je nu eindelijk aan je afstudeer project mag en kunt beginnen!
    Ik ben trots op jou! Liefs, mam

  • 27 Augustus 2012 - 20:22

    Mama:

    Lieve Marleen, we hebben er zin in om te komen en zijn heel benieuwd wat je hebt georganiseerd en voor ons in petto hebt! Veel succes de laatste weken en super dat je nu eindelijk aan je afstudeer project mag en kunt beginnen!
    Ik ben trots op jou! Liefs, mam

  • 27 Augustus 2012 - 20:28

    Mama:

    Lieve Marleen, we hebben er zin in om te komen en zijn heel benieuwd wat je hebt georganiseerd en voor ons in petto hebt! Veel succes de laatste weken en super dat je nu eindelijk aan je afstudeer project mag en kunt beginnen!
    Ik ben trots op jou! Liefs, mam

  • 27 Augustus 2012 - 20:28

    Mama:

    Lieve Marleen, we hebben er zin in om te komen en zijn heel benieuwd wat je hebt georganiseerd en voor ons in petto hebt! Veel succes de laatste weken en super dat je nu eindelijk aan je afstudeer project mag en kunt beginnen!
    Ik ben trots op jou! Liefs, mam

  • 27 Augustus 2012 - 20:28

    Mama:

    Lieve Marleen, we hebben er zin in om te komen en zijn heel benieuwd wat je hebt georganiseerd en voor ons in petto hebt! Veel succes de laatste weken en super dat je nu eindelijk aan je afstudeer project mag en kunt beginnen!
    Ik ben trots op jou! Liefs, mam

  • 27 Augustus 2012 - 20:28

    Mama:

    Lieve Marleen, we hebben er zin in om te komen en zijn heel benieuwd wat je hebt georganiseerd en voor ons in petto hebt! Veel succes de laatste weken en super dat je nu eindelijk aan je afstudeer project mag en kunt beginnen!
    Ik ben trots op jou! Liefs, mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 28 Maart 2010
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 75416

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 30 April 2015

HAL contract 2

16 Februari 2014 - 18 Augustus 2014

Marleen goes Cruising

01 Mei 2012 - 31 December 2012

Afstuderen in Belgie!

15 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Monastir, Tunesië 2012

21 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Valenciaa

31 Augustus 2010 - 08 April 2011

Marleen goes Caribbean for 7 months!!

01 April 2011 - 05 April 2011

Vakantie op Puerto Rico

31 Mei 2010 - 10 Juni 2010

Field trip: Edinburgh

03 Juni 2009 - 12 Juni 2009

field trip

30 November 2007 - 30 November 2007

Stedentrip naar Praag

30 November 2006 - 30 November 2006

Wintersport met school

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: